Patricia Van Malderen

Ledenverantwoordelijke

Patricia Van Malderen is een geboren en getogen Zelenaar en is sinds 1988 woonachtig in de kastanjelaan. Zij is gehuwd sinds 1983 met Danny Van Lokeren. Zij heeft het geluk om 5 dochters en 4 schoonzonen te hebben en maar liefst 8 kleinkinderen.

Beroepshalve is zij begeleidster in de buitenschoolse kinderopvang en houdt ze zich dus vooral bezig met het welzijn van onze kinderen. Haar weinige vrijetijd spendeert ze het liefst in het gezelschap van haar kleinkinderen. Daarnaast probeert ze ook af en toe te tuinieren.

Haar politieke interesse is er gekomen door haar ouders, die jaren geleden actief waren binnen de Volksunie en later N-VA. Haar echtgenoot engageerde zich eveneens en nam in 1982 deel aan de toenmalige gemeentelijke verkiezingen. Ze is een Vlaming in hart en nieren en haar keuze voor N-VA was dan ook evident.

Zij wil van het marktplein in Zele een autovrije zone maken en  er een ontmoetingsplaats van maken voor groot en klein in een groene omgeving.

Verder is ze ook nog actief als catechiste, OCMW-raadslid en zetelt ze in het sociaal comité. Sinds 2005 zet ze zich jaarlijks in voor de KSA en gaat ze mee op zomervakantie als kookmoeder.